سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش و معرفی نرم افزار های گوشی و کامپیوتر

نظر

Google Chrome از چند سال گذشته پیشرفت های زیادی را نشان داده است. این دستگاه دارای یک مسدود کننده پنجره بازشو است که پاپ آپ را از مرورگر Chrome حذف می کند. روشی وجود دارد که در حقیقت مسدود کننده بازشو Google Chrome را فعال می کند. در بین تمام برنامه های مرورگر وب که برای سیستم عامل ویندوز در دسترس است ، مرورگر Google Chrome بی نظیر است و از جمع تماشا می کند. از آنجایی که پرکاربردترین مرورگر وب است ، در تمام سیستم عامل های Android ، Windows ، MacOS و سایر موارد در دسترس خواهد بود.

 

مرورگر وب Chrome کنترل ها و امنیت داده های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد و با نگاهی به عقب می توانیم تغییرات بسیاری را که رخ داده است و میزان پیشرفت آن در طول زمان چقدر است درک کنیم. این یک ویژگی مسدود کننده است اما مخفی نگه داشته می شود.

چگونه Blocker Blocker را در Google Chrome فعال کنیم؟ مرحله 1: مرورگر Google Chrome را باز کنید. URL - chrome: // تنظیمات / محتوا / پنجره ها را بچسبانید و Enter را فشار دهید. مرحله 2: URL صفحه پاپ آپ را تغییر مسیر می دهد. ضامن باید خاموش شود. مرحله 3: مسدود شده (توصیه شده) نشان داده می شود. برای جلوگیری از نمایش پاپ آپ ، وب سایتهای جداگانه ، روی Add Button کلیک کنید. مرحله 4: این سایت ها را اضافه می کند. می توانید سایت هایی را نشان دهید که ظاهر می شوند. برای مسدود کردن پنجره های بازشو روی گزینه ها کلیک کنید.

 

مرحله 5: بر روی نمادی که Pop Up را نشان می دهد کلیک کنید. گزینه Block Blocking را انتخاب کنید و سپس با مسدود کردن انجام می شود. به این روش ، می توانید Google Chrome Pop Up را فعال کنید. این است که عمدتا برای ویندوز 10. حتی پس از مسدود کردن ، هر سایتی نشان می دهد که پنجره های بازشو شما نیاز به بررسی برنامه های افزودنی. باید این برنامه های افزودنی را از مرورگر Chrome پیدا کرده و حذف کنید. برخی برنامه های افزودنی مخرب باعث ایجاد پنجره های بازشو می شوند و شما باید پسوند را از مرورگر جستجو و حذف کنید. این مراحل برای اجازه دادن به مسدود کننده پنجره بازشو Google Chrome است.

منبع: گیزبات