سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش و معرفی نرم افزار های گوشی و کامپیوتر

نظر

در حالی که دستگاه های محافظ صفحه نمایش دیگر لازم نیستند زیرا مانیتورها فراتر از نیاز به آنها پیشرفت کرده اند ، آنها هنوز هم یک راه سرگرم کننده برای تبدیل مانیتور خود به یک صفحه نمایش هنری یا اضافه کردن امنیت به رایانه شما هستند.

 

در اینجا نحوه تنظیم محافظ صفحه در ویندوز 10 ، 8 و 7 آورده شده است.

نحوه تنظیم محافظ صفحه نمایش ویندوز 10

روی منوی Start راست کلیک کرده و سپس Search را انتخاب کنید.

"محافظ صفحه" را در قسمت جستجوی ظاهر شده تایپ کنید ، سپس تغییر محافظ صفحه را انتخاب کنید.

این کادر گفتگوی تنظیم تنظیم کننده محافظ صفحه نمایش را نشان می دهد. از منوی کشویی برای انتخاب محافظ صفحه نمایش که دوست دارید استفاده کنید. برای پیش نمایش آنها ، پیش نمایش را انتخاب کنید.

همچنین می توانید قبل از تعویض محافظ صفحه نمایش ، مدت زمان انتظار ویندوز را مشخص کنید و همچنین محافظ صفحه را تنظیم کنید تا قبل از خاموش شدن ، اعتبار ورود به سیستم را درخواست کند. اگر می خواهید حریم خصوصی و امنیت بیشتری داشته باشید ، روشن کردن رزومه را انتخاب کنید ، صفحه ورود به سیستم را نمایش دهید.

OK را انتخاب کنید و محافظ صفحه نمایش تنظیم شود.

ویندوز دارای مجموعه ای از صرفه جویی در صفحه نمایش زیبا است ، اما یکی از آنها ، عکس صفحه محافظ ، به شما امکان می دهد وقتی از کامپیوتر خود استفاده نمی کنید ، عکس های خود را روی مانیتور خود نمایش دهید.

با استفاده از Windows Search ، "محافظ صفحه نمایش" را جستجو کنید ، سپس تغییر محافظ صفحه را انتخاب کنید.

این کادر گفتگوی تنظیم تنظیم کننده محافظ صفحه نمایش را نشان می دهد. با استفاده از منوی کشویی ، Photos را انتخاب کنید.

بر روی مرور کلیک کرده و به پوشه حاوی تصاویر مورد نظر برای استفاده بروید.

ذخیره> OK را انتخاب کنید.

نحوه تغییر محافظ صفحه در ویندوز 7 و 8

در تنظیمات محافظ صفحه نمایش ویندوز در سه نسخه آخر ویندوز تغییر زیادی نکرده است ، اما شما باید این کار را با استفاده از کنترل پنل انجام دهید.

 

برای تغییر محافظ صفحه نمایش Windows 7 و 8 ، کنترل پنل را باز کنید ، سپس ظاهر و شخصی سازی> شخصی سازی> محافظ صفحه را انتخاب کنید. از آنجا ، همان دستورالعمل های مربوط به ویندوز 10 را دنبال کنید.

منبع: lifewire